3 september 2014

Publicerat: 2014-09-03 kl: 22:11:03 i Neonatal
Ingen dagens vikt eftersom vi numera väger varannan dag! Bara en bra sak eftersom han stadigt går upp i vikt. Nu hoppas vi på att han kommer igång mer med amningen så vi slipper sonden snart! Dessutom vore det skönt att bli av med högflödesluften men allting måste ju vara på hans villkor, vi kan inte tvinga honom att vara mogen nog att klara sig utan den så nu är det verkligen tålamod som gäller! 
 
Besöken har avlöst varandra idag, sen förmiddag kom syster yster hit och hälsade på, vi drog en lunch på alpina och sen tillbaka hit för att mata lilleman också. Sen dök mormor och morfar upp (min mormor och morfar). Senare på kvällen när jag kom ifrån duschen satt även min pappa inne på rummet, tog mig nog ändå en halv minut att koppla att det var någon som satt i fåtöljen! 
Till mitt stora förtret sitter jag nu framför paradise hotel. Inväntar att klockan ska bli elva så vi kan börja kvällens sista matning innan jag bäddar ner mig själv för i alla fall fyra timmars sömn om inte personalen tar matningen inatt för då kan jag få hela åtta timmar om man har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback