4 september 2014

Publicerat: 2014-09-04 kl: 22:27:37 i Neonatal
Finn ett fel!
 
Mer än halva dagen spenderades som på bilden ovan (för Hjalmar). En slang mindre i nästan 9 timmar vilket är en jättebra start, dessutom gjorde vi amningsvikt och han fick i sig hela 25 ml från mig vilket då var halva måltiden för honom! Utöver det väger han numera 2320gram och härligt nog tycker jag att jag faktiskt kan veta vad han vill när han skriker eller börjar knorra. Det var jag inte säker på i förra veckan!
Ultraljud av hjärnan gjordes idag för att följa upp blödningen han har haft. Inväntar bara att en läkare ska kunna förklara för mig vad alla fina ord betyder.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han är då de finaste! Vill bara bli frisk så jag kan komma upp och mysa med er <3

Svar: Vi kanske hinner hem innan du blir frisk! Då får du komma hit och serva med att fylla min frys med matlådor! ;-)
Jennifer

2014-09-04 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback