6 september 2014

Publicerat: 2014-09-06 kl: 23:28:06 i Neonatal
Alltså jag skäms! Stod ute i köket för någon minut sen och pratade med två andra mammor och frågade om namn två gånger, två gånger och jag har ändå redan glömt bort dom! Fy vilket dåligt minne jag har.
 
Besök av mina faddrar och min far idag. Resten av familjen är hemma och är sjuk så dom fick inte följa med!
2400gram stannade dagens vikt på och även nya bestämmelser. Vi väger dagligen nu igen istället för att amningsväga. Från igår hade han gått upp 75gram så jag gör tydligen ändå avdrag i nederkant. Vilket i sig kanske bara är bra för du får han ju förhoppningsvis i sig mer än vad jag tror = bra framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback