Vecka 21

Publicerat: 2015-04-30 kl: 09:06:25 i Gravid med nummer två
Vecka 21 är här, jag fascineras över hur mycket magen verkar ha växt under en vecka! Det sa poff ungefär.. Massa rörelser känns numera nästan hela tiden, illamåendet kommer och går. Har nog till och med sluppit någon dag nu det senaste, vilket är väldigt skönt. Lergigan Comp gör mig väldigt trött och slö annars.
 
Jag börjar fundera en del på förlossningen, med tanke på att vi blev flyttade framåt i graviditeten den här gången känns det som att risken att den här blir rätt stor är överhängande. Skräckblandad förtjusning alltså, för i övrigt är jag väldigt taggad på just förlossningen. Att Mattias får vara med är ju bara toppen - om han nu lyckas sköta sig lika bra som Johanna gjorde! Ska ta tag i att få förlossningsberättelsen nerskriven och klar också, har haft den påbörjad i över nio månder nu ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback