För att jag har världens bästa frisör!

Publicerat: 2015-12-03 kl: 21:31:00 i Barnen & Vardag
Ni som bor i Skövde, leta upp Salon Pure på facebook och kontakta Asja. Såååhå himla duktig, trevlig, lätt att ha att göra med och alltså ja jag kan inte sluta ösa beröm över henne. Ni får tyvärr inte någon efter bild eftersom jag inte vill avslöja för släkt och vänner hur det blev, det får dem se på dopet på lördag!

Vi håller på för fullt och bakar och har oss, jag jobbar och försöker blogga samtidigt som jag ska vara trevlig och ha energi till allting. Ibland undrar jag varför jag tagit på mig så mycket saker på en gång... Men känner ju mig själv så det är ju inte förvånande, nästa projekt nu är chokladbollar och att kolla över så att allas dopkläder är rena och tvättade... Framför allt får vi inte glömma bort att ta med dopklänningen eller något att dricka för ungarna som inte dricker kaffe. Får H välja blir det nog kaffe över saft alla dagar i veckan (brås på sin mor som också drack kaffe som ung).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback