Knodd nummer två!

Publicerat: 2015-03-08 kl: 09:57:00 i Gravid med nummer två
Nu kan jag äntligen berätta för er också! Den stora, stora anledningen att det varit så tyst är för att jag är gravid - igen. Illamåendet har varit hemskt den här gången, så hemskt att jag fått lergigan comp utskrivet och orken har verkligen varit på botten. Men nu börjar både orken återkomma och illamåendet att släppa, så nu hoppas jag verkligen att jag ska orka blogga igen! 
Så välkommna tillbaka och jag hoppas ni har haft en härlig start på er söndag! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till gravidmagen! Ser fram mot att följa dej o familjens resa.. 👪

Svar: Tack! :)
Jennifer

2015-03-09 @ 18:31:10
Postat av: Anonym

Vad kul! Grattis! Ser fram mot att följa dej och din lilla familjs resa fram till BF.👪

Svar: Tackar! :)
Jennifer

2015-03-09 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback