Vecka 22

Publicerat: 2015-05-06 kl: 22:13:00 i Gravid med nummer två
Jag som tyckte magen är liten och nätt fortfarande. Kanske ska ta och ändra mig på den där punkten, inte undra på att jag inte alltid kommer igenom smala passager när jag tycker att det inte borde vara några problem! 
 
Vecka 22 går vi in i nu, nästan en hel månad till nästa mvc besök och egentligen finns det ingen anledning att boka in ett extra nu innan heller (kan och får om jag vill eller känner att vi behöver). Håller fortfarande hårt på att målet är v30 först och främst, klarar vi den gränsen sätter jag nästa mål på September! 

I princip inget illamående kvar alls, vilket är himla skönt. Bara när jag slarvar med att äta med jämna mellanrum (frukost, lunch, mellanmål, kvällsmat)... Äter lika ofta som Hjalle gör så det passar ju bra för oss båda två! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback