Vecka 24

Publicerat: 2015-05-22 kl: 00:01:18 i Gravid med nummer två
Vecka 24, nu börjar magen likna en rund boll... Precis lika stor som den var i slutet med Hjalleman i, så nu börjar det bli segt, lite tungt och ryggen klagar verkligen om jag bär på Hjalle alldeles för mycket. Känns som drömmarna blir alltmer vilda också, vet inte hur många gånger jag har drömt om att vattnet går, att M är otrogen och lämnar oss osv. Men det är ju vanligt så det är väl bara att stå ut.
 
Än så länge har jag inte så mycket halsbränna som tur är! Det kommer lite då och då men jag har bara behövt ta tabletter för det tre gånger. Sist gick jag runt med ett paket Novalucol i fickan hela tiden, det gör jag i och för sig nu med för att jag vet att det är bättre att vara förberedd än att bli överraskad... Annars rusar tiden på, snart är det sommar också och då kommer det förmodligen bli riktigt, riktigt långsamt med värme och massa vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback