Kan jag göra det helt själv?

Publicerat: 2015-10-07 kl: 12:27:21 i Dagbok
Jag har problem... Jag vill så himla gärna gå på ett event i Stockholm men det gör mig nervös i två steg - för det första har jag aldrig åkt tåg med barn eller barnvagn (blir bara Vilhelm som åker med men i alla fall), för det andra känner jag ingen som ska dit. Överväger att inte åka enbart på grund av att jag kommer bli hur svettig som helst med barnvagn och tåg, det gör ju inget vidare bra intryck att komma genomsvettig... Sen är jag ju så nervös inför nytt folk, måste gaska upp mig! Vet ju att det inte är någon fara att det kommer gå bra med alltid men i alla fall - vågar jag, kan jag göra det helt själv? 

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Jaaa! Det tror jag! Barn gillar väl överlag att sova där det skumpar lite? Sedan gällande känna någon, vet inte vilket typ av event det är men vid såna tillfällen brukar jag räkna med att det är fler som inte heller känner någon också pratar jag. Go for it! Vad är det värsta som kan hända? :)

Svar: Det slutade med att jag inte åkte, orkade inte till slut och kände verkligen att det skulle blivit för mycket strul med vagn att fälla upp och ner och hit och dit :P
Jennifer

2015-10-07 @ 13:18:09
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback