För att dom valde mig

Publicerat: 2016-03-16 kl: 23:50:00 i Dagbok
Tacksamhet, tacksamhet över att han valde mig, tacksamhet över att vi har blivit välsignade med två vackra och underbara söner. Tacksamhet över att vi har tak över våra huvuden, tacksamhet över att vi har mat på bordet och tacksamhet över att vi kan vara hemma alla fyra tillsammans. 

Efter alla motgångar jag stött på, alla jobbiga mörka stunder, alla kvällar som spenderats i ett hörn, alla jobbiga tankar som bara gnager och gnager på en utan att ge något tillbaka. Nu ska allting bort, bort bort. För sista gången gillt så är det verkligen full fokus på allting som är bra i livet. Det är så mycket jag har att vara tacksam över, tacksam över mig, att jag mår bra, att min kropp kanske inte ser ut som en modells är fine. Den har gett mig mina barn. Tacksam över de fina vänner jag har på facebook som jag dessutom aldrig har träffat i verkligheten men som ändå finns, stöttar, nöter och peppar! 

 
Mitt uppdrag till er denna torsdagsmorgon (eller när ni läser det här). Skriv ner tre saker du är tacksam för idag, nu med en gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback