Mamma Mia!

Publicerat: 2008-08-16 kl: 20:00:00 i Dagbok

Igår var jag iväg med La Familia och kollade på bio, det blev Mamma Mia! Hade inte hört mycket mer än att den är bra innan vi satte oss i biomörkret så jag fick nog en bra upplevelse. Annars brukar jag faktiskt läsa lite om filmen, det som står på hemsidan och så. Men jag tror nog jag ska fortsätta att hänga med på filmer utan att veta något om dem eftersom jag tror att de blir så mycket bättre då!
Iallafall, Mamma Mia handlar om Sophie som ska gifta sig med Sky. Under tiden har hon tjuvläst en viss persons dagbok och det ena leder till det andra. Men, men. Nu ska jag inte avslöja så mycket mer! Gå och se den jag lovar dig att det verkligen är värt pengarna!

Bilden är ifrån slutet så jag har inte suttit och stört de andra med min mobil under själva filmen!
Favorit sångerna ifrån filmen får ni här:

Trackback