Isadora Bare and Beauty

Publicerat: 2008-10-19 kl: 15:17:00 i Make-up

Isadora har nu i höst lanserat en ny kollektion med smink som de kallar Bare and Beauty.
Färgerna är höstanpassade eftersom nästan alla blir bleka nu (o hemska öde!).
Jag har provat deras Blush and Glow.
Den är uppdelat i två olika färger så att du själv kan blanda till den du vill ha.
Jag använder den mörka sidan på kindbenen, det ramar in ansiktet jättebra.
Det ger inte jättemycket färg (vilket en del gör - inte bra) men inte heller för lite.
Sen har jag använt den ljusa lite mer glittrande delen att dra lite över kindbenen (för glittrets skull), pannan och en liten dutt på nästippen och kinderna.
Jag har alltid haft problem med att min näsa blänker (oljig) efter en timme eller så men med hjälp av Blush and Glow har den inte gjort det på hela dagen!
Jag tror inte man kan bli mer nöjd med ett rouge än det här.
Det är favoriten i sminkväskan just nu och kommer få stanna där ett bra tag!

Isadoras nya sminkserie Bare and Beuty finns att köpa hos Åhlens, Kicks, H&M och utvalda parfymerier.

Trackback