S Ö N D A G

Publicerat: 2009-12-13 kl: 12:33:00 i Dagbok
Hemma hos, farmor och farfar fortfarande. Mamma, pappa och kanske syster kommer hit på lunch och sen bär det av hemåt igen. Känner att jag lyckats vända lite på dygnet så är nästan nyvaken. Gick upp för en timme sen i princip!

Väl hemma igen, så kommer jag behöva städa, dammsuga, plocka iordning i övrigt och börja kolla igenom inför excel provet på tisdag. Sen är det programmeringsprov på fredag och alla prov innan jul är klara!

Igår förövrigt så höll jag på att få panik på min mobil! Tangentbordet reagerade inte (har en xperia), det gick inte att skriva med touchskärmen och den hängde sig hela tiden. Det hela slutade med en systemåterställning, dock har jag som tur är kvar alla kontakter och bilder!

Lördag kvällen blev ostbollar, en shopaholics bekännelser (som enligt många är dålig men jag ÄLSKADE den) och mycket datanördande eftersom mobilen inte funkade!
Trackback