02-01-09

Publicerat: 2009-01-02 kl: 14:32:00 i Dagbok
Det brukar ju ta lång tid (i alla fall för mig) att vänja sig vid att skriva tex 09 istället för 08. Men nu tycker jag bara att det ser och känns så imla dumt. Visst hela året 2008 var inte bara bra saker men ett helt nytt år som man inte har den blekaste aning om vad det kommer handla om det är lite skrämmande? Men nu nog om året som gått, vad som kan/kommer hända och så vidare...

H&M katalogen kom ju idag. Jag tycker alltid jag brukar få den några dagar kanske en vecka senare än alla andra så har ni fått den och om så vad tyckte ni om den?
Jag älskar alla färger i katalogen och plaggen är det en hel del godbitar bland. Sen den neon/metallicfärgade ögonskuggan! Den passar förmodligen inte till ett par blå-gröna ögon men den är så förbannat snygg! Nästan ett måste ha!

Trackback