Sally Hansen I´m in love!

Publicerat: 2009-01-19 kl: 20:53:00 i Naglar
Jag är kär! I ett nagellack!!! Hittade Sally Hansen för ett tag sen, kom på att jag hade de hemma och testade nu förra veckan. Helt otroligt egentligen.
Först och främst testade jag deras Nailgrowth miracle.

Tro det eller ej men det funkade och såhär bra resultat fick jag på mina naglar efter endast fem dagar!

Innan jag började testa det klippe/bet jag ner naglarna så långt jag kunde det vill säga inget vitt kvar.
Sen efter har jag ju målat på nagellack men allt det vita ni ser är hur mycket de vuxit!

Den fina franska manikyren har jag gjort med lite vägledning från Diana.

Bara det att jag använde mig av Sally Hansens Salon Nail Lacqueri en härligt rosa ton. Den blir sådär snyggt fejknagelrosa (ljust rosa) sen!
Jag använde mig också av ett vitt lack som kommer från Viva La Diva.

Alla lack finns att köpa hos Lindex, Kicks, Åhlens och så vidare ni kan ju den rundan! 
Men franför allt i fortecosmetics webshop!
Trackback