O N S D A G

Publicerat: 2009-11-18 kl: 16:25:00 i Dagbok
Började sent idag för att treorna skrev nationella i Svenska B. Så framemot tolv började min första lektion!

Innan det så var det en tur till skomakaren för att hämta mina stövlar, som jag saknat att kunna ha dom.

Efter det följde en klasskompis med på fika, hälsade på en annan vän som är på prao och åt brownie med grädde och varm choklad med marshmellows! Slutar som alltid sent onsdagar och är på väg hem om en timme...

Imorse när jag skulle upp till bussen så gick jag ut som vanligt och upptäcker att det bara öser ner, inget vidare roligt. Så bara upp med paraplyet och börja gå upp till bussen.
Sen nu när jag skulle gå till bussen från skolan så regnade det precis lika mycket! Jag är trött på hösten nu, börja snöa snälla! Brukar inte vilja det eftersom det innebär snöbollskrig och snö innanför tröjan/jackan. Men nu är det verkligen nog med vatten!
Trackback