Make up Store

Publicerat: 2009-09-27 kl: 13:47:00 i Make-up
Som ni kanske minns så fick jag en sminkning på Make up Store i överraskning av mamma när jag hade sprungit 5 km i sträck. Jag gick självklart dit och fick en massa behändiga tips och sen efteråt fick jag handla för de 495kr som det hade kostat! Jag kom hem med,

TEA EYE GEL, INTENSIVE FOAM CLEANSER och REFINING TONER.
Detta just för att jag saknade någon riktigt bra sminkborttagning. I månags blev även en foundationborste inköpt.
BRUSH T-ZONE 214
Är mycket nöjd med produkterna än så länge, hudvården ger ju resultat ca en månad efter att man har börjat med den så jag kan inte riktigt säga om den funkar än men pepparminten i skummet luktar gudomligt gott! Mycket mer saker som jag vill ha från just Make up Store finns på deras hemsida som ni hittarHÄR.
Annars behöver jag faktiskt inget nytt smink eftersom jag som jag skrev rensade bland det jag har igår och det finns och blir över ett bra tag till!
Trackback