T I S D A G

Publicerat: 2009-09-08 kl: 19:51:00 i Dagbok
Imorgon slår jag ihop dagssammanfattningen och dagens klädsel, så slipper det bli två inlägg.

Idag vart det till skolan, sitta där och vänta (hade jag tagit bussen istället för att åka med mamma hade jag varit där ännu tidigare) tills klockan blev tio. Matte, sen lunch och så två lektioner till sen slutade vi. Till och med fått våra nya busskort idag! Jippi för min del som aldrig haft busskort förut...

Sen vart det hem och det nya kortet var redan aktiverat! Träffade på lite folk som det var ett tag sen men såg, pratade om vad som hänt sen sist. Sen gå av bussen, gå hem och äta. Fota dagens och slänga mig ner i ett bad. Ikväll börjar ju Idol men jag tror jag ska hålla mig borta från det, sätter mig hellre med en bra bok.

Imorgon är det friluftsdag, kan inte vara med på någon av aktiviteterna dels på grund av att vi bara är två i gruppen och dels för att jag är så förkyld... Mindre roligt för mig alltså men ju fortare jag blir frisk desto fortare blir det träning igen!
Trackback