Friluftsdag

Publicerat: 2010-09-20 kl: 11:15:04 i Dagbok
För att bota mitt sug på att inreda blir det till att spela sims när jag kommer hem, just nu är det dock vänta på buss som gäller tyvärr. Så går det när bussarna inte går jämt! Dessutom ska jag försöka leta upp lite saker och få lite mer gjort, städa klart vore ju en fördel. Inte min dator så inga bilder tyvärr, men det kommer, det kommer!

Idag hade jag dessutom en friluftsdag, med stämpling efter varje aktivitet och det innebar, gör tio saker av tretton och sen får ni sluta. Slutade typ vid tio, missade min buss med tio minuter när jag kom till närmaste busshållplats och nästa går nu strax efter tolv. Så rejält kort dag men samtidigt en skön dag som spenderades ute!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med i m in giveaway :)

2010-09-20 @ 13:12:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback