Om mig

Publicerat: 2011-10-19 kl: 23:53:00 i Dagbok
För er som är nyfikna på mig så är det jag som är Jennifer, jag är båda född och uppvuxen i Skövde som brukar kallas för lilla storstaden. Jag är vid skrivande stund 21 år och nybliven mamma till Hjalmar som föddes 29/7 i vecka 29+1.
 
Vi har alltså spenderat större delen av sommaren inne på sjukhus i neonatalvården (HÄR hittar ni vår resa). Nu spenderas dagarna inomhus (utöver alla hushållssysslor och barnvagnspromenader när det inte spöregnar), i våran nya och större lägenhet! Det blir därför också en hel del inredningstänk men framför allt är det just nu fokus på att planera in barndop och allt annat som hör med bebistiden till.
Jag försökte hålla mig till ett område på bloggen men det var helt omöjligt så här blev det istället en enda salig blandning av saker som jag tycker om och jag hoppas att ni vill vara med och dela detta med mig. Ni hittar bland annat, film & serie tips, bokrecensioner, recept på mat & bak och lite mer ytliga saker som hårvård, sminkrecensioner och tutorials. 
 
Jag har bloggat till och från sedan 2005 men den här bloggen startades i april 2008 och sen dess har jag hållt fast även om inriktningen har bytts några gånger om! Jag började blogga för att jag tycker om att skriva och speciellt att uttrycka mig i ord och att få dela med mig av bra och mindre bra saker. Jag försöker hålla en genomgående positiv stämning i bloggen men man kan inte undvika att tråkiga saker händer. Trots detta tycker jag att man alltid kan hitta något positivt och hoppas att ni vill vara med mig och lyfta varandra i bloggvärlden. 
 
 
Om ni vill komma i kontakt med mig är det bara att kommentera inläggen eller maila mig på [email protected]
Trackback