Jag är fast!

Publicerat: 2012-08-10 kl: 10:50:00 i Film & Serier
Hemskt nog började jag att kolla på The Vampire Diaries och nu är jag helt fast. Jag som inte skulle börja på någon ny serie! Har ju så många jag följer just nu och dessutom är jag inte helt i fas med True Blood just nu heller... Utöver det håller jag på och planerar en massa roliga videosar för er med tutorial, info ang framtiden, prat om viktiga saker och lite roliga videosar med! :) Vad vill ni se för tutorial? :) 
 
Borde verkligen se till att inte kolla för mycket på en gång, men det är svårt att hålla sig borta. Kommer upp recensioner inom kort mer inom filmvärlden, har en hel del jag inte skrivit om men sett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback