Saker jag önskar mig i julklapp, eller framtiden!

Publicerat: 2012-12-10 kl: 19:39:00 i Dagbok
En katt, vilket jag kommer hämta i veckan (Så glad!) :D
Alla bilder kommer ifrån Tumblr, mig hittar ni här!
Doftljus är aldrig fel när det gäller mig!
En flygel när jag har plats för det längre fram i livet!
Bed Head hårprodukter, älskar dom! Har dock för mycket så måste göra slut på lite saker först innan jag har plats ;)
Genomskinligt paraply, allra helst med svarta kanter!
Leopardmönstrad sjal, har ingen, behöver egentligen inte men vill ha!
Halsbandet, fast helst som en nyckelring! Från Hungerspelen (tips till min släkt ;) )
Något sött och fint litet hänge till halsband! Ska helst passa till vardags och vara relativt lätt att bära.
Massor med mer fina klänningar som är användbara även på vintern!
Nagellack, många olika färger, grått har jag inget (vet inte varför) glitter är också alltid rätt!
Vi hade en grå katt vid namnet Abbe när jag var mindre, en dröm är att återigen ha en helgrå katt så det blir en till katt i framtiden, men när det finns plats! :)
Massor med mer rosor! Helst ifrån Andreas ;) 
Ögonskuggspaletter, typ Naked, Nude´tude, och en hel del från Too Faced.
Superman linnet! 
En fast rumpa! ^^ Haha nej men träna mer, jag vill ha motivationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback