Veckans serie #3

Publicerat: 2012-12-23 kl: 09:10:00 i Film & Serier
Bildkälla.
 
Private Practice är ifrån början enligt mig en spinoff på Greys Anatomy eftersom huvudpersonen Dr Addison Montgomery kommer ifrån Greys Anatomy, hon var ju gift med en av doktorerna där utan att säga för mycket ;)
Jag har börjat kolla på denna nyligen så jag har bara hunnit igenom två avsnitt men den verkar mycket lovande, samma stil som Greys och jag har just nu en liten dille på läkarserier, vet inte riktigt varför. Mitt uppe i allt julstök så ser jag till att ta mig ett avsnitt per kväll ungefär (ser på andra serier emellan med). Så nu ska jag dra igenom ett avsnitt och sen ska jag ta och gå upp och börja städa. Återkommer med mer inlägg, har faktiskt inspiration att blogga nu igen! :D

Kommentarer
Postat av: Fatma

Lucka 23 innehåller en utlottning av en studded bra! :)

Svar: Tack för tipset :)
Jennifer

2012-12-23 @ 20:15:24
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback