2013-04-09

Publicerat: 2013-04-09 kl: 23:04:02 i Dagbok
#76
Ja idag har det inte varit många knop igen, har haft migrän. Sovit halva dagen och sen köpt två  nya par skor, sett till att hämta ut paket och lite roliga saker! Downton Abbey kväll med mamma samt försökt att fota stjärnorna men det blev inte lika bra som jag ville ha det. Nu ska jag försöka dra mig mot sängen, ska upp i tid och gymma för första gången på en vecka imorgon. Efter det hem, göra goda pannkakor och sen tillbaka till stan för att jobba en kort sväng, hem igen och städa, sen stan igen och fika med en fotograf vän! :)
 
Helt otroligt nog har jag också imorgon bloggat på denna blogg i fem år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback