Släktfika

Publicerat: 2013-04-11 kl: 22:06:28 i Dagbok
#78
Fick besök av mormor och morfar på fika idag! Vi pratade rätt ofta när jag fortfarande bodde hemma (hemtelefonen var ju skitbra). Men nu när jag bara har en mobil blir det inte lika ofta eftersom det är så dyrt att ringa! Så nu är jag uppdaterad på vad som händer i deras liv och dom i mitt. 
 
Jag har också kommit fram till ett mål jag har, ska på något sätt kunna gå ner i split innan året är slut! Allra helst kanske innan sommaren då. Känner mig lika vig som ett kylskåp så jag är mycket intresserad av hur detta komer att gå. Jag är verkligen usel på att stretcha efter att jag tränat med så det ska bli ändring på det och dessutom lägga in daglig stretchning för att kunna bli vigare med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback