Breaking Bad fast!

Publicerat: 2013-08-25 kl: 01:11:49 i Dagbok
Andreas och jag är helt fast i Breaking Bad! Utöver detta är det spela in och redigera video helg, samt städa och allmänt planera och förbereda inför Turkiet, på Tisdag åker jag och lämnar Toulouse hemma hos Andreas och sen vidare till mamma och pappa. Passar perfekt för då kan pappa släppa av mig och resväska på resecentrum onsdag morgon innan jag åker till Johanna och lånar hennes badkar och leker hemmafru under tiden hon jobbar! Sen taggar vi flyg på torsdag eftermiddag så ifrån tisdag eftermiddag kommer jag inte att ha någon dator. Däremot kommer jag att instragramma och försöka vlogga lite under tiden! Vloggarna kommer upp efter att jag kommit hem men Instagram och några tidsinställda inlägg här dyker det upp på under tiden jag är borta! 
HÄR hittar ni mig på Instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback