Hur orkar man igenom ?

Publicerat: 2013-08-13 kl: 16:16:19 i Dagbok
Har landat i soffan efter jobb och lunch, planen var att jag skulle orka och hinna diska och städa innan jag behöver bege mig ner mot gymmet men jag orkar faktiskt ingenting! Helt slut och börjar fundera på hur fasiken jag ska orka ta mig till gymmet och ta mig igenom träningspasset... Trött och fryser, tror att jag börjar bli förkyld tråkigt nog, får be min instruktör att ta det lite lugnt så kan vi fokusera på teknik istället för råstyrka eller något! Ska hoppa in i en varm dusch och göra mig något gott att äta, samt varmt att dricka när jag kommer hem sen. Måste ju dessutom dränka mina händer i varmt diskvatten (vet dock inte om det är bra eller inte).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback