Yourglow.se wanties ringar!

Publicerat: 2013-02-13 kl: 09:26:49 i Hjärtats fröjd
Hoperingen, infinity svart, infinity guld, inifity silver och serenityringen.
Bilderna är lånade ifrån webbshoppen yourglow.se
 
Först av allt vill jag bara klargöra att jag har INTE blivit sponsrad på något sätt för att skriva detta inlägg! Det är bara ren och skär nätkärlek och saker som jag själv vill ha!
 
Hemsidan Yourglow drivs av Linn som också driver bloggen Linnlowes! I sin webshop har hon ett stort utbud smycken, klockor och lite kläder som är så fina att om jag hade haft råd hade jag velat köpa allting! Utöver detta är hon själv en helt underbar person som fyller bloggen med inspirerande bilder och riktigt snälla kommentarer! :) 
Linn jag hoppas och tror att din webbshop redan går superbt! All lycka till och grattis! Jag älskar allt på din webbshop!

Kommentarer
Postat av: Linn Löwes

Åh, va söt du är! Tack så mycket för det fina inlägget :)

Svar: Så lite så! :)
Jennifer

2013-02-13 @ 11:10:13
URL: http://linnlowes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback