Allergiuppdatering

Publicerat: 2013-07-23 kl: 21:47:56 i Dagbok
Så igår var jag iväg till läkaren för att prata om att beställa lite mer prover för att kolla upp mina allergier, dessutom fick jag ett recept utskrivet för allergi mot blommande gräs/gråbo/pollen och lite allt möjligt. Så nu ska jag testa dom tabletterna och se om det hjälper för mig att kunna, exempelvis andas normalt när jag anstränger mig utomhus under våren och sommaren samt slippa snörvla och nysa som om jag vore förkyld!
 
För mina andra allergier bokades det in ett blodprov, vilket jag betvivlar kommer visa något eftersom det inte gjorde det när jag var liten. Jag vet att det har utvecklats mycket i teknik och sånt men om det inte har visat sig förut varför skulle det göra det nu? Jag vet ju vad jag reagerar på men det vore skönt att se om det faktiskt blivit värre eller jag bara "fått för mig det". 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback