Första lediga helgen på länge (känns det som)

Publicerat: 2013-07-16 kl: 13:24:18 i Dagbok
I helgen var jag ledig hela helgen för första gången sen jag började sommarjobba! Fredagen spenderades i Karlsborg på allsången med Lasse Berghagen! 
Så sjukt mycket folk var det men kameran är lite missvisande, man såg jättebra och ljudet blev precis lagom!
I lördags drog jag mig tillbaka hem till pojkvännen för att vi skulle iväg och grilla med en gemensam vän. Söndagen var lugn med bakispizza (kommer sluta drick i större mängder, ett glas räcker...). Sen körde jag tillbaka hem, då jag tyvärr glömde min mobilladdare hemma hos pojkvännen! Dessutom cyklade jag omkull i lördags vilket gav upphov till att min dator har ett mycket fult skönhetsfel numer... Min mobil som jag höll i handen klarade sig dock utan repor men datorn tog värsta smällen. Ett blåmärke fick jag men jag hade tagit mer blåmärken istället för att datorn skulle fått sig en törn om det varit möjligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback