NaNoWriMo

Publicerat: 2013-11-03 kl: 11:47:52 i Dagbok
November, alltså började NaNoWriMo! Hittils har jag skrivit 5500 ord, känns helt otroligt. Jag brukar vara så dålig på att skriva längre texter om det inte varit för en massa skolarbeten och till och med då har jag tyckt att det varit otroligt tråkigt. Utmaningen är att hinna med att skriva 50 000 ord under hela November, men först och främst idag ska jag tvätta, storstäda och hinna med att äta! Efter det får jag sätta mig ner och skriva och när jag uppnått dagens mål är det seriedags, ligger efter och har massor med serier jag ser fram emot att hinna ta mig igenom idag.
 
Imorgon börjar även Volvosteget. Har inte hunnit bli nervös än, all fokus ligger på novellen jag skriver. Förmodligen bra för annars skulle jag få svårt att somna ikväll, blir skönt att komma igång med en rutin och ha lite tider att förhålla sig till. Jag har ju gått hemma i två veckor utan jobb så det har blivit en hel del långa mornar i sängen, inte för att jag inte har njutit av det. Tvärtom, det har varit underbart, men nu ser jag fram emot lite vardagsrutiner igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback