Dagen då allt förändrades

Publicerat: 2014-12-01 kl: 20:50:00 i Dagbok
Hakar på Josefin Knaves lilla kalender och skriver ett inlägg varje dag fram tills julafton. Listan hittar ni HÄR och häng på, är jättekul att få läsa mer om er. Ni behöver inte blogga, ni kan självklart bara kommentera!
 
Så ja, dagen då allting förändrades, plusset som jag aldrig trodde skulle komma. Egentligen skulle vi inte testa förens en halv vecka senare men jag kunde inte hålla mig. Så när vi var uppe på berget, lånade jag bilen och åkte iväg och köpte ett test. Sprang förbi hemma, testade och inväntade resultatet. När det kom fram (inte sådär skittydligt), var hela kroppen i uppror. Jag var så nervös och chockad att jag faktiskt skakade. Tog mig ändå ett digitalt test innan jag faktiskt vågade tro på det helt. Tog nog totalt tre-fyra test innan jag fattade det själv, rena rama klassikern! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback