Äntligen diskmaskinen!

Publicerat: 2014-11-13 kl: 19:21:27 i Barnen & Vardag
Min supersnälla kvartersvärd ringde mig idag igen, snickarna som skulle ha kommit hit och rivt ett skåp för att kunna sätta in diskmaskinen har fullt upp. De håller tydligen på med stamrenoveringar (fråga mig inte vart)... Så dom hade frågat honom om han hade kunnat fixa det själv, vilket han kan men egentligen inte ska. Så nu är det upp till bevis när han kommer hit. Kan han riva ett skåp och sätta in en diskmaskin så att allting fungerar utan att något läcker?
 
Men fram tills nästa vecka är jag i alla fall utan diskmaskinen. Segt att allting ska ta så lång tid hela tiden, känns inte som att jag gör så mycket mer än bara vänta och vänta och vänta på saker nuförtiden. När man väl kan göra saker igen så hinner man inte istället för då bestämmer sig Hjalmar för att ha ett utvecklingssprång och då är det bara närhet som gäller, hela dygnet runt! 
 
Förstår dock inte hur mycket en bebis kan sova på dagarna ibland. Nu har han sovit större delen av dagen, varit vaken kanske en eller två gånger. Eller nej, tre kortare stunder i princip. Är han så mätt och nöjd är det ju jättebra men nu hoppas jag verkligen att vågen har gjort jättesprång nästa gång vi ska dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback