Brunch - lunch

Publicerat: 2014-11-10 kl: 11:58:43 i Barnen & Vardag
 
Morgonmys för vår del eftersom idag var en sån där dag då man verkligen inte vill gå upp ur sängen. Lilleman åt sin "frukost" vid halv sju-sju och då borde jag egentligen ha gått upp, annars brukar vi gå upp vid åtta men idag somnade vi bara om. Vilket i sig förmodligen behövdes, vi var inte i säng förens tio igår då han somnade, sen kom inte jag i säng förens vid tolv. Det är jag ju van vid men gårdagen spenderades hemma hos mina föräldrar på en gudomlig farsdagsmiddag med syster, mormor och morfar. 
 
Dagen bjuder på ett försök till att hinna tvätta, handla mat och dessutom så behöver vi köpa mer sockar till Hjalle. Hur är det med storlekar på sånt? Vi har numera inga som passar och som är varma (bara sådana där tunna som knappt sitter på). Passar även på då att använda mina rabattkuponger inne på Kappahl. Lite sånt är ju aldrig fel! 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette - En mammas vardag

Vilken sötis:)

Svar: Tack :)
Jennifer

2014-11-11 @ 14:44:42
URL: http://jiaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback