Dopinbjudan

Publicerat: 2014-11-23 kl: 08:35:00 i Barnen & Vardag
Ja, vad fasiken skriver man på en dopinbjudan?! Sitter och pillar med kort hit och dit men vet inte hur jag ska formulera mig! Nog för att det inte är bestämt vart vi ska vara och när eller så eller om det ens är ledigt det datum vi har tänkt... Men präst är i alla fall spikat vem jag vill ha! Så hjälp mig nu, hur och vad skriver man? Kyrka och plats för fika är ju givet, datum och tid likaså. Men annars, vad och hur skriver man?
Bilden till själva kortet är ju i alla fall också spikat... Nu gäller det bara att skriva inbjudningslista med och alla andra små detaljer. Känns som det är ganska lätt ändå att planera ihop ett dop! Hade fått för mig att det skulle ta mig evigheter innan det blev någorlunda bra med mina planer.

Kommentarer
Postat av: kyrksyster

Namn på den/de inbjudna
Välkomna på vår .... dop i .... kyrka datum och tid.

Efteråt bjuder vi på... i plats.
Undertecknade

Svar: Tusen tack för tipset! :)
Jennifer

2014-11-23 @ 21:13:05
URL: http://kyrksyster.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Osa datum är bra att ha med :)
/johanna

Svar: Det är redan med ;)
Jennifer

2014-11-24 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback