Sega datorer

Publicerat: 2015-07-11 kl: 22:57:48 i Dagbok
Alltså det här med att vänta på saker är ju inte min starka sida... Att försöka redigera bilder med både photoshop och lightroom öppna just nu funkar inte med min dator, skitkul. Behöver ju inte en ny egentligen men suget ökar ju mer det segar med att redigera bilderna. Det vill jag ju ska gå hyfsat snabbt och smidigt när jag vet vad jag vill göra med dem men nej nej...
Push-present i förtid kanske? Är lite inne på en HP men vi får se vad det blir i slutändan! 
Hoppas att ni andra för övrigt njuter av vädret när det tillåter oss att njuta av solen och värmen, jag går under lite då och då när det är så varmt men det är bara två månader kvar dessutom innan vi får tillskott hemma så det är inte lång tid kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback