Toyota Rav4? Hyundai Santa Fe? Honda CR-V?

Publicerat: 2015-06-15 kl: 08:07:00 i Dagbok
Varför ska alla "stora" beslut i livet alltid vara så svåra? Just nu handlar det om bil, vilken modell, vilken utrustningsnivå? Är automat verkligen så viktigt för oss osv, osv... Vilket märke ska man satsa på? Just nu efter att jag har rensat bland alla mina länkar står det mellan en Honda och en Hyundai... Jag som egentligen ifrån början gillar Toyota. 
 
Provkörde förresten en Rav4 igår (söndag), edition feel utrustad med lite extra lull-lull och ett pris som var alldeles för saftigt i slutändan för oss. Superhärlig bil i övrigt men så mycket pengar känner jag inte att jag vill lägga just nu. Det är lite annat som måste prioriteras först och främst (kanske typ som att spara till hus/lägenhet, ny kamera och lite sånt annat roligt).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback