Windows 8 - äntligen

Publicerat: 2015-05-02 kl: 13:32:01 i Dagbok
Teknikstrul är ju roligt, speciellt när man bara ska rensa datorn för att få den att fungera som den borde med hastigheten igen. Hur som helst, hela gårdagen spenderades åt att flytta filer, försöka få allting att fungera som det ska och idag är jag typ äntligen klar! Har bara några program kvar att installera som jag vet att jag måste ha och sen så kan vi köra igång igen.
 
Jag har ju för övrigt också en hemlighet jag håller på med vid sidan av. Vi får väl se när den är redo att kläckas i bloggen. Under tiden väntar jag spänt på min kalender från Erin Condren och planerar blogginlägg i huvudet! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande! 😃

2015-05-03 @ 07:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback