Too Faced - Violet Femme

Publicerat: 2011-10-05 kl: 22:05:00 i Make-up
"Totalt livsfarligt häftiga one piece eyeshadows i de mest exotiska nyanserna. 12 nya satin färger i individuellt vackert förpackade paket, för att komplettera Too Faceds underbar eye make up collections. Texturen och hållbarheten är av högsta kvalitet"

En ljuslila skugga som blir mer än ljuslila på ögonlocken! Inte en av mina favoritfärger innan jag hade testat denna men den har nog hamnat bland en av mina favoriter trots allt. Dock ska man akta sig för att lägga denna på fel ställen eftersom man lätt kan se ut som att man fått en blåtira! Jag har använt denna både som highligting skugga och som "mellan!`" skugga när jag sotat med lite mer färger :)

Betyg: 4 av 5, just på grund av att om man råkar sätta den på fel ställe får man börja om med sin sminkning, annars äger den totalt! En görsnygg och pigmentrik skugga med lite guldglimmer i och jag totalt älskar den! :D

Violet Femme ingår i Too Faced´s senaste kollektion och samtidigt som denna lanserades 11 andra färger, för att kolla på hela kollektionen klicka HÄR.
Trackback